5x5 vs 3x10 pentru pierderea de grăsimi


Faceți clic aici pentru un jurnal de imprimare de antrenament de luni și joi. Faceți clic aici pentru un jurnal de imprimare de marți și sâmbătă antrenament.

Acesta este doar un exemplu de program pentru începători care poate avea succes. Pregătirea în acest fel este de obicei un sistem complet. Prin asta vreau să spun că ai folosi antrenamentele pentru circuite pentru toată săptămâna ta. Celelalte metode pe care le menționez pe care le puteți folosi timp de 1 zi din săptămână ca antrenament suplimentar, etc. Pentru o pregătire mai avansată, consultați programele menționate mai sus.

modalitate eficientă de a pierde în greutate permanent

Obiectivul 2: Performanța atletică. Acest tip de antrenament de circuite este un favorit personal al meu și se adresează celor care au nevoie de elementul de condiționare inclus, precum și de rezistență. Astfel, antrenamentul îmbunătățește nivelul de fitness, reduce grăsimea corporală și antrenează organismul pentru a concura în diferite condiții. De exemplu, alternarea dintre presele de rulare și cele de pe bancă schimbă rapid condițiile fiziologice.

raynaud după pierderea în greutate

De exemplu, tensiunea arterială va alterna între mare și cea mică. Este greu, dar acesta ar trebui să fie obiectivul. Faceți clic aici pentru un jurnal de imprimare a exercițiu Weber. Ce este un ergometru? Un instrument pentru măsurarea cantității de muncă depusă de un mușchi sau un grup de mușchi. Acest antrenament este axat mai mult pe partea de condiționare a lucrurilor, dar poate fi modificat pentru a se potrivi nevoilor.

După cum am menționat mai devreme, aceste sesiuni pot fi adăugate la un program curent o dată sau de două ori pe săptămână, ca o sesiune de condiționare. Dar Weber spune că a avut în vedere ca acest antrenament să fie folosit de sportivi non-pro, care au alte evenimente în viața lor. Acestea fiind spuse că încă folosește variații cu jucători de rugby profesioniști și internaționali.

Obiectivul 3: Creșterea pregătirii fizice generale GPP. Majoritatea motoarelor și sportivilor știu despre GPP, unii chiar lucrează la îmbunătățirea acestuia. Cu toate acestea, este un aspect al antrenamentului pe care l-ar putea și toți amelioratorii occidentali, indiferent dacă sunt motorizatori, culturisti sau sportivi și ar trebui să se îmbunătățească. În esență, GPP este utilizat pentru a crește capacitatea de muncă a unuia. Creșterea acestui lucru permite să lucreze mai mult și mai mult în sală, motiv pentru care GPP este popular în rândul sportivilor de putere și a sportivilor de forță.

Unul dintre cele mai eficiente moduri de a îmbunătăți GPP este prin instruirea în circuit. Există multe metode diferite pentru îmbunătățirea GPP, cum ar fi târârea saniei și aceste circuite vor cuprinde unele dintre ele.

pot să pierd greutatea cu greutăți de gleznă

Pentru acest circuit pur și simplu aveți de gând să trageți sania în sus și în jos pe terenul de fotbal în diferite moduri. Mișcările: Presă pentru piept Stai cu sania în spatele tău și cu un capăt al frânghiei despicate în fiecare mână. Apăsați funia, ca o apăsare pe bancă, până când brațele sunt întinse în fața voastră.

Faceți pașii necesari până când frânghia este din nou la nivelul pieptului și repetați.

Untitled - medisal.ro

Creștere laterală Stați cu ambele capete ale frânghiei despicate într-o mână și efectuați ridicarea laterală. Mergeți și repetați. Mergând înapoi și înainte Mergeți pe calea dată în timp ce trageți de funie.

Observați că nu există excentrice în lucrarea saniei. Acest lucru îl face un instrument atât de grozav pentru creșterea capacității de muncă.

A de metri de tracțiune continuă a saniei sau 5x5 vs 3x10 pentru pierderea de grăsimi cu metodele de mai sus B de piese de sac de nisip: Ridicați, mersi 10 metri, aruncați, ridicați, plimbăți 10 metri, aruncați etc.

C 1 minut de lovitură de sânge Repetați întregul proces x4. Faceți clic aici pentru un jurnal printabil al antrenamentului 5x5 vs 3x10 pentru pierderea de grăsimi Thibaudeau. Ambele aceste exemple sunt doar acelea, exemple pentru a-ți curge creierul. Puteți modifica aceste programe pentru a se potrivi propriilor dvs. De exemplu, poate doriți să combinați Fusion Training cu tracțiune de sanie, cum ar fi: A Apăsați pieptul cu 50 de metri B Sprinturi C rând de tracțiune de 50 de metri D Sprinturi Faceți clic aici pentru o jurnală imprimabilă de modificare a formării de fuziune.

Din nou, toate aceste circuite GPP pot fi adăugate la antrenamentele dvs. Obiectivul 4: Circuit fără echipament. Deși acesta nu este chiar un obiectiv, am vrut să dau și un exemplu de circuit pentru greutatea corporală.

Care este cel mai bun antrenament de antrenament la circuit?

Primă: Există unele dezavantaje ale antrenamentului în circuit? Ce sunt ei? Ca orice, există avantaje și dezavantaje la antrenamentele de circuit.

Cu toate te rog ajută mă să mi pierd grăsimea burtă, depinde din nou de obiectivele tale. De exemplu, nu există dezavantaje reale pierde rapid ceaiul rapid circuitelor de tip GPP. Toată lumea poate beneficia cu un GPP suplimentar chiar dacă sunteți deja destul de avansat.

Unul dezavantaj pentru ei ar fi costul de oportunitate al sesiunii. Făcând un circuit GPP, pierdeți șansa de a face o sesiune tehnică sau de genul respectiv. Un alt dezavantaj al tuturor circuitelor este că nu puteți îmbunătăți mari rezistență. Unii sugerează făcând repetări reduse, puteți încă să vă antrenați greu.

Un program bun de de “cut” in care sa nu pierzi prea multa forta

Așadar, dacă puterea este un obiectiv, antrenamentele de circuit ca antrenament principal nu sunt pentru tine. În mod similar, datorită scăderii greutății pe care trebuie să o folosești în timp ce se antrenează într-un mod de circuit, hipertrofia nu va fi niciodată un beneficiu real al antrenamentului în circuit. Acest lucru a spus că Charles Poliquin raportează adesea creșterea musculară, precum și pierderea de grăsime la clienții săi care întreprind programul German Body Comp.

În sălile de sport ocupate, acest lucru este aproape imposibil. Aveți nevoie de un nivel destul de bun de condiționare pentru a începe. Cei mai mulți culturisti se luptă la 10 repetări, cât de pe pământ vor face 40 de exerciții la rând!

Trebuie să fii sănătos. Persoanele cu hipertensiune arterială și probleme cardiace ar trebui să stea departe de antrenamentul în circuit, în special antrenamentul de tip Fusion. Găsește ceva de a face cu timpul petrecut de obicei la sală, verificând alți patroni!

Ei bine, gândește-te la asta. Să presupunem că ai făcut prima rutină pe care am explicat-o aici cu 90 de secunde între seturi și 2 minute între exerciții într-o manieră tradițională. Făcând antrenament pe circuit economisești 18 minute într-o sesiune.

Acesta este motivul pentru care antrenamentul în circuite este un mod atât de eficient de timp de antrenare. De asemenea, va trebui să găsești altceva de făcut în locul cardio pe care îl urăști atât de mult. Așa este, dacă utilizați circuite pentru compoziție corporală nu trebuie să faceți cardio.

Așadar, să zicem că obișnuiai să faci 2 ore pe săptămână cardio 4x30 minfăcând antrenamente pe circuite nu numai că economisești 2 ore, ci și alte 72 minute pe săptămână 4 x 18 minute.

Este mult peste 3 ore pe săptămână pentru a picta, scrie, viziona televizorul, a vă familiariza cu celălalt semnificativ, orice doriți. Concluzie Aveți aici un scurt ghid către lumea antrenamentelor de circuite.

Exerciții pentru arderea grăsimilor acasă sau în sala de gimnastică pentru femei și bărbați.

O formă de instruire adesea subestimată și neglijată pe care o poate folosi oricine. Indiferent dacă doriți să-l utilizați ca bază a antrenamentului dvs. Locul 2 - RippedJordanian Circuit antrenament de antrenament! Antrenamentul pe circuite este modalitatea ideală de a merge dacă doriți să pierdeți grăsimea, menținând sau chiar să vă măriți dimensiunea și forța musculară. Antrenamentul pe circuit implică de obicei mașini, dar poate fi efectuat cu gantere, baraje, bile sau exerciții de greutate corporală.

Antrenamentul pe circuit va promova puterea, flexibilitatea, rezistența aerobă și câștigurile musculare. Deci, în următoarea fază de tăiere, de ce nu folosiți un antrenament de antrenament în zilele libere?

O poți face acasă sau la sală! Dar amintiți-vă, obiectivul antrenamentului de circuit este să vă mențineți ritmul cardiac, astfel încât să nu vă repetați la fiecare exercițiu sau să vă pierdeți energia prea repede! Program de antrenament Antrenament de hipertrofie aerobă: fitness și întreținere musculară 45 minute, de 3 ori pe săptămână Ziua