Boost metabolismul pentru pierderea de grăsimi


Nuci Se pare că astăzi nu există lipsă de pulberi și băuturi pe piață care să pretindă că arde grăsimi și îți stimulează metabolismul.

Cum să creșteți metabolismul: 50 de moduri de a arde grăsimile - Pierdere În Greutate

Dar adevărata potență a oricăruia dintre aceste produse magice ne lasă puțin sceptici. Atunci când vine vorba de a avea un impact de durată asupra ratei metabolice prin dieta ta, nimic nu lasă o urmă la fel de permanentă ca și consumul proaspăt. La urma urmei, puteți încerca toate dietele aventuroase pe care le doriți, dar la sfârșitul zilei, consumul de alimente bune și adevărate este cel mai simplu mod de a menține o greutate sănătoasă.

În loc de o dietă lungă, am găsit alimente ambalate cu substanțe nutritive, promovează sațietatea și sunt ajustări simple ale stilului de viață pentru a face loc în coșul de cumpărături. Am vorbit cu nutriționiștii, Elissa Goodman și Dana James pentru a afla despre alimentele care vă mențin metabolismul la apogeu.

  • Timp pentru a vedea rezultatele pierderii în greutate
  • Cele mai bune 15 alimente sănătoase care stimulează alimentele - Ingrijirea Pielii -
  • dieta și pierderea în greutate (dieta_greutate) - Profile | Pinterest
  • Cum pot slabi daca am un metabolism lent? | urifar.ro

Înainte, consultați câteva dintre alimentele de top care stimulează metabolismul, pentru a le adăuga cât mai repede la lista dvs.

Faceți cunoștință cu expertul Elissa Goodman este un nutriționist holist și expert în curățarea stilului de viață cu sediul în California.

cum să pierdeți rapid greutatea de 10 kg

Ea este creatorul curățării, "S. Design unic.

Creșteți metabolismul și preveniți creșterea în greutate în Evul Mediu

Pregătit cu dragoste". Goodman este, de asemenea, autorul Hacks împotriva cancerului, charme slimming series poveste best-seller despre călătoria ei cu cancer.

Dana James este nutriționistă și autoră a best-sellerului, Dieta arhetipului, unde îi ajută pe clienți să găsească modele alimentare, să descopere declanșatoare emoționale și să îmbunătățească compoziția corpului. Lintea Corpul dumneavoastră are nevoie de fier pentru a-și desfășura în mod eficient procesele de ardere a caloriilor.

Fierul facilitează fluxul de oxigen în tot corpul, ceea ce ajută la creșterea energiei și a metabolismului. Au cea mai mare proteină, în greutate, din orice aliment pe bază de plante, sunt un înlocuitor ușor pentru proteinele animale din orice rețetă și sunt încărcate cu fibre ", spune Goodman.

De asemenea, conțin un nutrient numit sulforaphane care sprijină detoxifierea toxinelor și a estrogenilor. De asemenea, au un conținut ridicat de apă și fibre, o combinație care mărește capacitatea corpului de a arde grăsimi. Fasole Fasolea gândiți-vă la roșu și negru, nu la prăjit este un aliment care stimulează metabolismul, încărcat cu fibre, care scade nivelul de insulină după ce mâncați și îmbunătățește sensibilitatea la insulină în timp.

Corpul tău stochează mai puține grăsimi.

5 vitamine și minerale pentru a vă stimula metabolismul și a promova pierderea în greutate

Carne slabă Corpul dvs. Consumul de carne slabă bună, cum ar fi boost metabolismul pentru pierderea de grăsimi albă de pui și curcan, necesită mai multă energie pentru a digera complet.

Alimente citrice Citricele, în special lămâile și grepfruturile, sunt excelente pentru digestie. Au un conținut scăzut de zahăr și conțin un antioxidant care vă poate ajuta să reduceți răspunsul la zahăr din sânge după mese - iar vitamina C vă ajută organismul să metabolizeze mai repede grăsimile. Ajută la susținerea fazelor unu și a doua a detoxifierii ficatului. Pe măsură ce susțineți capacitatea organismului de a detoxifica substanțele chimice, atunci susțineți pierderea de grăsime", spune James.

Ovăzul nu numai că vă menține nivelurile de insulină scăzute după ce le consumați, prevenind vârfurile de zahăr din sânge care vă indică corpul să stocheze grăsimi, dar au și o mulțime de fibre.

Ardei iuti Alimentele picante conțin substanțe chimice naturale care îți aprind metabolismul. Capsaicina, de asemenea, vă ajută corpul să ardă mai multă energie. Nu se poate descurca cu ardeiul roșu?

Cele mai bune 20 de alimente sănătoase pentru a vă stimula metabolismul în mod natural

Chiar și doar un vârf de cayenne poate stimula metabolismul și poate reduce foamea. Scorţişoară "Dacă adăugați scorțișoară la cafea, aceasta va ajuta la mutarea răspunsului la adrenalină și noradrenalină, care va avea un efect de încetinire a glucozei.

10 sfaturi simple de pierdere în greutate

Dacă mâncați fructe care au un răspuns glicemic mai direct, va ajuta la negarea răspunsului respectiv".

Explică James. Ceea ce poate face scorțișoara este să limiteze răspunsul la insulină pentru a susține pierderea de grăsime". Asemănător cu ardeiul de cayenne, se știe că multe condimente măresc metabolismul, dar scorțișoara îți combate și dintele dulce, ajută la echilibrarea zahărului din sânge și îmbunătățește sensibilitatea la insulină.

Fructe de padure "Boabele sunt un aliment puternic, dens cu nutrienți. Reduc riscul cancerului pulmonar, încetinesc progresia cancerului, cresc nivelul celulelor stem, protejează celulele stem împotriva stresului, stimulează apărarea angiogenezei, protejează ADN-ul, îmbunătățesc răspunsul imun și multe altele", spune Goodman.

Consumul de fructe de pădure s-a dovedit a avea efecte benefice asupra metabolismului, stabilizând nivelul glucozei și scăzând conținutul de grăsime corporală.

  • T3 arzătorul de grăsime elixir
  • Boost Metabolism - Pierdere în Greutate - Pierdere în Greutate în Evul Mediu - Sănătate
  • CARE SUNT CEI MAI BUNI NUTRIENȚI PENTRU A VĂ STIMULA METABOLISMUL? - SĂNĂTATE -

Semințe Semințele de cânepă și semințele de in sunt o sursă excelentă de acizi grași omega-3 și omega-6, ambii reducând inflamația și îmbunătățind fluxul de sânge către mușchii voștri, pentru a vă transforma metabolismul în viteză ridicată. Acestea funcționează printr-un răspuns celular. Grăsimea din semințe ajută la susținerea integrității celulelor, astfel încât acestea să poată auzi răspuns hormonal ", explică James.

pierderea în greutate din cauza disfagiei

Usturoi Usturoiul susține echilibrul zahărului din sânge și un metabolism sănătos. Studiile sugerează că consumul de usturoi poate crește numărul de calorii arse în timp ce scade producția de grăsime din organism. S-a descoperit că scad drastic inflamația, cresc colesterolul HDL bunul care elimină colesterolul în exces în sânge și ajută la menținerea funcției creierului. De fapt, până la 50 la sută din acizii grași din creier sunt compuși din DHA. Doar asigurați-vă că nu mâncați pește prea des din cauza nivelurilor ridicate de toxine ", spune Goodman.

Peștele gras ca somonul, heringul și tonul sunt bogate în acizi grași omega Cereale integrale Acizii grași cu lanț scurt din cerealele integrale declanșează eliberarea de leptină, care este și hormonul sațietății, ajutându-vă să mâncați mai puțin. Nivelurile ridicate de fibre încetinesc, de asemenea, eliberarea zahărului din sânge și uniformizează vârfurile de insulină, toate acestea înseamnă că se folosește energie suplimentară pentru digestie.

Cele mai bune 50 de moduri de a vă stimula metabolismul

Unii nutriționiști și dieteticieni nu ar lua în considerare alimentele din cereale integrale care susțin pierderea în greutate, deoarece sunt procesate. James sugerează cartofi, cartofi dulci și boost metabolismul pentru pierderea de grăsimi, deoarece conțin amidon rezistent care va încetini răspunsul glicemic.

pierdere în greutate psa

Ulei de cocos Atât antiviral, cât și antibacterian, uleiul de cocos funcționează pentru a menține un echilibru sănătos de bacterii bune în intestin, care este necesar pentru o digestie eficientă. Este alcătuit din trigliceride cu lanț mediu MCTcare, contraintuitiv, au fost cunoscute pentru a reduce colesterolul și obezitatea", spune Goodman.

Iar conținutul său bogat în grăsimi grăsimi bune funcționează pentru a da un impuls metabolismului tău. Uleiul de cocos conține grăsimi cu lanț mediu, un tip de grăsime care vă accelerează metabolismul mai mult decât grăsimile cu lanț lung care se găsesc în substanțe precum untul.

sindromul fragil x și pierderea în greutate

De asemenea, sunt un aliment cu conținut scăzut de glicemie, ceea pierderea în greutate a lui gilly înseamnă că consumul acestora vă menține glicemia foarte stabilă. Deși sunt mici, nucile trebuie consumate cu moderare. Este important să vă asigurați că nucile sunt crude.