Cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate, Sfaturi pentru picioare și coapse pentru a le face să piardă în greutate


Construiți mușchi Lean prin antrenament de forță Dacă aveți greutate în greutate de 55 de kilograme, este posibil să vă preocupați modul în care această greutate suplimentară vă afectează sănătatea.

Cele mai importante 7 sfaturi pentru pierderea în greutate ale antrenorilor personali

Și, de fapt, a fi supraponderal îți crește riscul de boli cardiace, diabet, boli ale vezicii biliare, apnee de somn și anumite tipuri de cancer, potrivit Institutului Național al inimii, plămânului și sângelui. Dieta corectă este crucială pentru pierderea în greutate sigură și durabilă.

Pierdere rapidă, sigură în greutate Dietele fad care taie drastic caloriile te pot face inițial să te pierzi rapid în greutate, dar pe termen lung, sunt greu de menținut și te pot face să te simți scurs și lent.

Greutatea pe care o pierdeți, care este probabil să fie greutatea apei și a țesutului muscular în loc de masa de grăsimeeste rapid recuperată. Iar când corpul tău trece în modul de supraviețuire, metabolismul tău poate încetini.

cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate

Deci, care este o rată sigură de pierdere în greutate? Picăturile de 1 până la 2 kilograme pe săptămână sunt sănătoase și durabile, potrivit Clinicii Mayo.

cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate

Întrucât o liră este egală cu 3. În acest ritm, vă puteți aștepta să pierdeți 55 de kilograme în aproximativ 28 de săptămâni sau șapte luni.

Sfaturi de top pentru a vă slăbi coapsele și fesele !

Deși acest lucru poate părea mult timp, investiția merită, deoarece veți avea mai multe șanse să mențineți greutatea pe termen lung. Mănâncă o dietă cu calorii reduse Schimbarea dietei este cel mai important factor atunci când vine vorba de pierderea în greutate.

Începeți prin a compara etichetele alimentare și a alege alimente întregi cu conținut scăzut de calorii și nutritive cu alimente procesate cu calorii mari și procesate. Limitați alimentele cu conținut ridicat de grăsimi trans și saturate, zahăr, sare și colesterol și planificați-vă mesele înainte de timp.

Cele mai bune moduri de a maximiza pierderea în greutate

Mâncați din farfurii mai mici pentru a vă ajuta să reduceți dimensiunile porțiunii și să mâncați bucătăriile slabe vă ajută să pierdeți în greutate puține calorii.

Nutrienții dvs. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

Avertizare Dacă aveți în vedere măsuri drastice, cum ar fi o dietă de prăbușire, pentru a slăbi rapid, reanalizați. Dietele excesiv de restrictive care vă impun să tăiați grupuri alimentare întregi sunt periculoase pentru sănătatea dvs. Greutatea pe care o pierdeți este în principal greutatea apei, pe care o veți câștiga rapid înapoi.

Arde calorii cu Cardio Exercițiul cardiovascular arde calorii, iar Institutul Național de inimă, plămân și sânge recomandă să faci o oră în majoritatea zilelor pentru a slăbi.

Includerea antrenamentului cu intensitate mare HIIT în rutina ta de trei zile pe săptămână îți poate optimiza rezultatele, deoarece îți menține corpul arzând calorii la un clip bun chiar și după terminarea antrenamentului.

cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate

Pentru a face acest lucru, plimbați-vă, alergați sau cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate cu bicicleta timp de 90 de secunde într-un ritm moderat, întreținător și apoi grăbiți-vă la un ritm viguros timp de 60 de secunde. Alternează între intensități aproximativ 15 minute.

Construiți mușchi Lean prin antrenament de forță Antrenamentul de forță cel puțin două zile pe săptămână vă poate ajuta să vă păstrați țesutul muscular slab în timp ce slăbiți. Vreți să preveniți pierderea țesutului muscular, deoarece în comparație cu grăsimea, corpul dvs.

cel mai bun mod de a maximiza pierderea în greutate

Antrenamentele pe circuite, în timpul cărora efectuați un set de cel puțin șase exerciții cu o odihnă minimă între dvs. Un circuit de formare a forței poate include prese de bancă, crunch-uri, bucle de biceps, gantere pentru gantere, prese de sus și rânduri de gantere îndoite.