Deprivarea somnului face să pierdeți în greutate


Urmați-l: Devine foarte obositor pentru persoanele care lucrează peste noapte, să contribuie cu timpul la orice altă activitate fizică majoră sau la muncă. Această rutină agitată vă deranjează ciclul de somn și, de asemenea, dăunează sănătății pe termen lung, una dintre consecințe fiind efectele negative asupra metabolismului. Corpul fiind golit de toată energia, nu este foarte surprinzător faptul că oamenii tind să se îngrașe. Obiceiurile neregulate de somn, alimentația nesăbuită și un program biologic perturbat sunt principalii vinovați ai creșterii în greutate.

Consultați aceste sfaturi simple pentru a ști cum să slăbiți lucrând în schimbul de noapte.

De ce munca în schimbul de noapte duce la creșterea în greutate? Lucrul în schimburi de noapte vă poate perturba ceasurile biologice. Acest model distorsionat al zilei și nopții vă poate confunda corpul, ducând la metabolismul mai lent și la creșterea în greutate.

Lipsa unui somn suficient, răsfățarea mâncării nedorite, mâncarea la ore ciudate și lipsa activității fizice sunt principalele motive pentru care oamenii se îngrașă în timp ce fac schimburi de noapte.

deprivarea somnului face să pierdeți în greutate

De asemenea, faptul că nu știi cum să slăbești nopțile de lucru poate duce la frustrare și traume. Cele mai bune 9 sfaturi pentru pierderea în greutate la schimbul de noapte: Există o relație între munca de noapte și pierderea în greutate. În ciuda faptului că lucrați la ore mici, puteți totuși să slăbiți în mod natural și să vă mențineți în formă urmând aceste sfaturi simple: 1.

Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate

Somn adecvat: Somnul este indispensabil! Asigurați-vă că aveți suficiente ore de somn, deoarece în această perioadă au loc toate reparațiile și refacerea energiei, astfel încât corpul să se poată recupera de oboseală și să se pregătească pentru ziua următoare.

Dacă nu obțineți suficient, vă va afecta, de asemenea, sistemul imunitar și rata metabolică, făcând scabră să slăbiți. Vezi mai multe: Cum să slăbești cu stresul 2.

Lipsa somnului și scăderea în greutate – FIXUL care îți SCHIMBĂ viața!

Carry Your Own Lunch: În schimburile de noapte, pauzele sunt de obicei în timpul orelor neobișnuite ale zilei și tot ce puteți găsi de mâncat este junk și alimente procesate. Este mai bine să purtați propria cutie care conține toți nutrienții de care aveți nevoie. Acest lucru vă va ajuta să evitați excesul de calorii și vă va ajuta să țineți și un control al consumului.

Sus In revistele de frumusete sau alte materiale de profil exista chiar ideea unei Diete bazate pe somn, conform careia putem scadea in greutate in timp ce dormim; aceasta teorie nu este intrutotul adevarata, insa are si o baza reala: lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate. Legatura dintre Somn si Dieta este una cat se poate de simpla: privarea organismului de somn afecteaza functionarea normala a metabolismului ; astfel, rata arderilor metabolice va fi redusa, rezultand cresterea in greutate. In medie, un adult are nevoie de 7.

De asemenea, faceți o cercetare privind planul de slăbire pentru lucrătorii din schimbul de noapte. Fără zaharuri și cartofi prăjiți: Cele mai populare alimente disponibile în aceste ore ciudate sunt dulciurile și tot felul de articole prăjite.

Evitați produsele dulci în exces, inclusiv zahărul din cafea. Acest lucru vă va ajuta să reduceți aportul excesiv de calorii. Purtați biscuiți din fibre digestive sau un fruct la alegere. Iaurtul cu conținut scăzut de calorii este, de asemenea, o alternativă bună.

Du-te nutritiv: Adăugați o mulțime de fructe și legume proaspete în dieta dumneavoastră.

De ce? De ce?

Aveți cantitatea adecvată de carbohidrați necesară pentru a umple ceea ce este pierdut. Echilibrează-ți dieta în funcție de cât de agitat este programul tău. Dacă epuizați mai mult în timpul zilei, asigurați-vă că aveți un aport minim de grăsimi sănătoase pentru ao reumple.

  1. Pierdeti in greutate in timpul somnului Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate
  2. Suplimente de pierdere a grăsimilor fără stimulente
  3. Frumusețe arzător de somn grăsimi
  4. Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate
  5. Brânză de cca, brânză de soiuri solide.
  6. Lipsa somnului si cresterea in greutate
  7. Nu aveți un sprijin social bun Este frustrant când nu pierzi în greutate chiar și după ce ai încercat atât de mult.
  8. Somnul lipsă poate adăuga kilograme în talie - Blogul Bărbaților

Banc pe fructe uscate și nuci pentru nutrienți. Exercițiu: Odată ce te trezești, mănâncă ceva și te miști.

23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția

Un regim de exerciții fizice vă va menține metabolismul activ. Începeți cu scopul de a arde de calorii și apoi creșteți-l la un obiectiv de de calorii pe zi. Acest lucru va ține, de asemenea, letargia la distanță.

deprivarea somnului face să pierdeți în greutate

Alergatul, alergatul, săritul și înotul sunt modalități bune de a începe. Transpirarea este mai bună decât înfometarea! Nu mânca pentru că te-ai plictisit! Nu face acest lucru. Acest lucru vă face să consumați o mulțime de calorii, iar mâncarea de la cantină este de obicei junk. Așadar, ideea de a mânca dacă te plictisești este strict nu! Bea multă apă: A sta toată noaptea de obicei deshidratează persoana într-un ritm foarte rapid.

1. Cunoașteți diferența dintre grăsime și masă

Apa insuficientă în corpul dumneavoastră poate duce la diverse probleme, inclusiv creșterea presiunii. Este extrem de important să consumați cel puțin litri de apă în timp ce lucrați, în afară de consumul obișnuit din zi.

  • 23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția - Ingrijirea Pielii -
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului
  • Sus - Dormiti suficiente ore.

Această ingestie frecventă va reduce, de asemenea, voința de binge. Setați rutina zilnică: Urmați un orar pierdere în greutate crystal lake il închinați-vă ceasului, făcând totul în funcție de timp vă va ajuta ceasul corpului să se adapteze la o rutină fixă.

Somnul lipsă poate adăuga kilograme în talie

De asemenea, veți putea să urmăriți când vă este foame, astfel încât să puteți împacheta alimente și să mâncați în consecință. Cel mai bun mod este să-l spațiezi. Mâncați ușor înainte de a face un pui de somn și nu vă mențineți stomacul gol după deprivarea somnului face să pierdeți în greutate vă ridicați.

Urmați-l: Deoarece munca de noapte încetinește metabolismul, pierderea în greutate devine un proces mai lent decât de obicei. Două-trei luni este un interval de timp ideal, pentru a începe. Este în deprivarea somnului face să pierdeți în greutate să consumi câteva calorii în plus ici și colo, dar asigură-te că le arzi la următoarea ta antrenament.

Lucrul pe ture nocturne poate afecta negativitatea sănătății pe termen lung, dacă nu este necesar, este mai bine să rămâi la joburile de zi, deoarece corpul tău poate înțelege bine rutina normală de zi și de noapte.

Account Options

Cu toate acestea, dacă trebuie să lucrezi în timpul turei de noapte, trebuie să fii conștient de ceea ce mănânci și de cât de bine îți întreții corpul. Ture de noapte nu ar trebui să fie o scuză pentru a neglija sănătatea.

deprivarea somnului face să pierdeți în greutate

Urmând aceste sfaturi simple pentru pierderea în greutate pentru muncitorii din schimbul de noapte, vă puteți face subțire și bine tonifiat.