Diete în sarcina, Instrumente de sănătate


diete în sarcina

O femeie insarcinata trebuie sa faca efort fizic moderat zilnic, intre de minute pe saptamana, constand in mers pe jos, inot, gimnastica gravidei, pilates.

Gravida trebuie sa evite efortul fizic intens fara acordul medicului deoarece exista riscul accidentelor din cauza laxitatii ligamentare din sarcina sau a traumatismelor. Sfaturile specialistului Mananca 5 mese mici si dese, zilnic: mic dejun, gustare la mijlocul diminetii, pranz, gustare la mijlocul dupa-amiezii, cina Alege fructe si iaurt la gustari Mananca lent - pentru usurarea digestiei - si evita ingestia de aer, care poate cauza balonare.

In caz de greturi, mai ales a celor de dimineata, consuma alimente uscate pesmeti, paine prajita, grisine In cazul unei proaste digestii sau aciditatii gastrice, urmeaza o dieta usoara cateva zile evita mancarurile grase, prajite sau picante, limiteaza condimentele, ciocolata, cafeaua, cantitatile diete în sarcina ceai in exces Alege zaharurile complexe, daca se poate integrale paine, paste, orez, cereale, legume si nu pe cele simple continute in prajituri, gustari, bauturi etc.

diete în sarcina

Diete în sarcina sa asociezi, in timpul aceleiasi mese, painea, pastele sau orezul sau, in orice caz, limiteaza cantitatile Creste necesarul de lichide in sarcina, sunt recomandate apa si laptele si de evitat sucurile Ia acid folic Limiteaza consumul de cafea la 2 cesti zilnic Evita consumul de alcool pentru ca afecteaza fatul, provocand probleme de invatare si defecte structurale.

Iata cum! Nu fuma, pentru ca tutunul cauzeaza probleme bebelusului - prematuritate, greutate mica la nastere, creste riscul astmului bronsic.

diete în sarcina

Mai multe detalii despre riscurile asociate, aici.