Optimal hr pentru arderea grăsimilor, 40 Diabet ideas | sănătate, nutriție, diete


Leucoză Calculul pulsului de lucru HR în timpul orelor de fitness se poate face folosind formula Karvonen. În ciuda faptului că metoda lui Karvonen nu dispune de precizie științifică, este foarte convenabilă pentru activitățile de zi cu zi în jogging, mersul pe jos, înotul etc.

retete slabit

Dacă scopul principal al exercițiului dvs. Aici, pentru a calcula ritmul cardiac pentru clase, avem nevoie de formula lui Karvonen. Un exemplu de calcul al impulsului de lucru cu formula Karvonen Să presupunem că trebuie să calculam pulsul de lucru pentru o femeie de 30 de ani, care este recomandată să facă o sesiune de jogging.

ghee beneficiază de pierdere de grăsime 55 de lire sterline pierdere în greutate

Un astfel de impuls va fi limita inferioară. Un astfel de impuls va fi limita superioară. Măsurarea pulsului se face la minute după începerea antrenamentului cardiovascular, după cum este necesar sau în funcție de bunăstare. Puteți măsura frecvența cardiacă în 15 secunde și puteți înmulți cu 4, obțineți pulsul pe minut.

Timpul de exerciții recomandat pentru un efect de ardere a grăsimilor este de 30 - 40 de minute. Apropo, pentru a determina modul în care organismul transferă sarcini, efectuați un test Cooper - acesta este un test funcțional foarte convenabil pentru a evalua starea fizică a corpului.

măsurile de pierdere în greutate expediate pierde greutatea bento box

Formula Karvonen pentru calculul ratei cardiace a arsurilor grase În cardio de formare există o întrebare importantă - cum să ridicați pulsul pentru arderea mai multor grăsimi? Și asta înseamnă cât de intens trebuie să te antrenezi pentru a arde acele calorii suplimentare otezla rezultatele de pedere greutate mai greu de posibil.

Account Options

Întrebare destul de neliniștită, deoarece cu siguranță nu este posibil să răspundem. Conținutul articolului Care ar trebui să fie pulsul pentru arderea grăsimilor Folosind Formula Karvonen Formularea nepotrivită Video. Grasimea bătăilor inimii Cu toate acestea, există o formulă Karvonen pentru calculul ratei pulsului de ardere a grăsimilor. Să ne uităm la principiile muncii sale și la gradul de eficiență. Care ar trebui să fie pulsul pentru arderea grăsimilor Majoritatea nutritionistilor sustin ca este cel mai rapid impuls care arde excesul de grasime.

De fapt, există rațiuni științifice că o scădere a ritmului cardiac duce la scăderea în greutate, deoarece organismul cheltuiește mai multă energie. Prin aceste calcule, este posibil să se identifice o concluzie simplă și să se înțeleagă că antrenamentul cu un puls înalt nu este la fel de eficient. Prin urmare, în prezent este destul de la modă să se antreneze cu o frecvență cardiacă scăzută.

Un exemplu de calcul al impulsului de lucru cu formula Karvonen

Dar ce se întâmplă cu faimoasa formulă de Karvonen - minus vârsta? Încă mai funcționează? Folosind Formula Karvonen Există trei opțiuni pentru această metodă de calculare a frecvenței cardiace optimale, care este cunoscută în general pentru fanii de jogging și fitness: Normal: de la trebuie să îți iei vârsta; Luând în considerare sexul: formula lui Karvonen pentru bărbați: de la trebuie să îți iei vârsta; Formula lui Karvonen pentru femei: de la trebuie să iei vârsta și minus 6; Dificilă: de la trebuie să-ți iei vârsta și minus inima în repaus.

Prin urmare, pentru a arde cel mai mare număr de depozite grase, este necesar ca pulsul să fie păstrat de la vârsta de de ani x 0,6 la - vârsta x 0,8. Calculele similare arată că o femeie de 30 de ani va avea în jur de de bătăi pe minut în timpul unei sesiuni de jogging sau de fitness.

pierdere în greutate brighton co marele sfaturi de pierdere în greutate sănătoasă

Printr-o formulă similară: bătăi minus vârsta, același rezultat este obținut în timpul antrenamentului de ardere a grăsimilor, adică aproximativ de bătăi pe minut. Formularea nepotrivită Conform calculelor impulsului conform optimal hr pentru arderea grăsimilor Karvonen, cele mai multe grăsimi sunt arse în timp ce ritmul este menținut - de batai.

Se pare că în loc de grăsime, carbohidrații vor fi arși.

avortul pierde în greutate consiliere pentru pierderea în greutate

Apoi, ascultați formula sau nutriționiștilor? Adevărul este că nu trebuie să aveți încredere în niciuna dintre aceste opțiuni.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Explicăm ce. Atunci când nutriționiștii spun că grăsimile ard bine la o rată scăzută, ei păstrează înapoi că cantitatea de grăsime este foarte mică. Desigur, această metodă poate fi utilă, de exemplu, pentru mumiile tinere, mersul cu copiii aflați pe scaune cu rotile, ceea ce va fi cea mai bună ocazie pentru ca aceștia să obțină exerciții aerobice. Dar pentru a beneficia pe deplin de aceste plimbări, ele trebuie să fie destul de energice și lungi - numai pentru ca acestea să fie benefice, ca element de ardere a grăsimilor.

În ceea ce privește această formulă, Karvonen însuși a remarcat că versiunea sa este foarte condiționată și chiar anti-științifică. Cu toate acestea, mulți sportivi folosesc calculatorul conform formulei lui Karvonen, optimal hr pentru arderea grăsimilor chiar că indicatorii de impuls nu trebuie să fie calculați după numărul de ani, ci după nivelul de fitness. Absorbi cunoștințe utile și obține rezultate! Dacă ritmul cardiac se apropie de maxim și simțiți durere în piept, amețeli, greață - este mai bine să opriți antrenamentul.

Pentru a controla în mod optim situația cu ajutorul unui monitor al ritmului cardiac. Pentru a simți manual firul bătăilor inimii, trebuie să vă opriți și acest lucru este rău pentru antrenamentul cardio. Calculul pulsului de lucru HR în timpul orelor de fitness se poate face folosind formula Karvonen.

Și rețineți: sănătatea și rezultatul depind de antrenamentele potrivite. Formula carvonena Formula lui Karvonen este o ecuație empirică convenabilă care ajută la determinarea rapidă a intensității instruirii pentru un anumit scop.

La urma urmei, după cum știți, eficacitatea formării depinde în mod direct de intensitatea lor. Cu cât intensitatea este mai mare, cu atât este mai rapid obținerea rezultatului dorit. Cu toate acestea, acest lucru este valabil optimal hr pentru arderea grăsimilor într-o anumită măsură, deoarece există o limită a vitezei de recuperare după o sarcină. Și nu fiecare persoană este capabilă să se supună unei instruiri de intensitate ridicată fără o pregătire prealabilă. În lumea de fitness profesional, intensitatea antrenamentului este măsurată prin formula Karvonen.

Care este formula Karvonen?

pierderea în greutate sfaturi pentru mireasă modul bun de tenis de a pierde în greutate

Formula științifică de precizie Karvonen nu a făcut-o. Cu toate acestea, rezultatele formulei sunt mai aproape de viață.

Calculul impulsului de lucru cu formula Karvonen

Ritmul cardiac în repaus este de Începem să numărăm. Și indicatorul aici va fi ritmul cardiac. Pulsul uman maxim Pentru oameni, pulsul este considerat normal, indicatorii care sunt optime pentru ei și nu dăunează sănătății.

Viteza maximă a inimii indică vârful performanței cardiace și tensiunea acesteia. Deși nu există date uniforme privind definiția funcționării normale a inimii, pentru fiecare, valorile maxime pot fi diferite.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp

Ceea ce este normal pentru unul este boala simptomatică pentru alta. Rata impulsurilor Pulsul se referă la date care arată frecvența cu care inima unei persoane contractează. Pentru un adult, indicatorii de bătăi pe minut sunt considerați normali. Datele pentru copii de până la bătăi pe minut sunt considerate normale pentru copii. Odată cu vârsta, rata scade, deoarece rata pulsului scade.

pierdere în greutate pe gma silvers zamienniki

Cu toate acestea, la bătrâni ritmul cardiac crește treptat. Se întâmplă, ritmul cardiac crește. Cunoscând indicatorul maxim personal de slăbind împreună, puteți determina cu ușurință sarcina optimă pentru corp.

Înapoi la cuprins Creștere admisibilă Pulsul unei persoane poate crește cu numai 5 bătăi pe minut din rata maximă permisă. Creșterea admisă a frecvenței cardiace apare cel mai adesea la persoane de la 15 la 45 de ani în circumstanțe situaționale. Aceasta este o încălcare pe termen scurt a frecvenței cardiace. Se știe că la femei indicatorii sunt cu 5 puncte mai mult optimal hr pentru arderea grăsimilor la bărbații de aceeași vârstă, iar în timpul menopauzei diferența este de unități.

Valoarea maximă admisibilă MDP și impulsul critic CP la om Ritmul cardiac maxim este viteza maximă permisă pentru care inima bate în 1 minut. Aceste date pierderea în greutate pe șoldurile mele suporta stres si sarcina suplimentara pentru organism. Cu toate acestea, impulsul permis pentru fiecare obiect individual este diferit. Ritmul cardiac critic este ritmul cardiac, care poate amenința direct viața și sănătatea.

De ce se ridică Toată lumea știe rata maximă permisă a pulsului său într-o stare calmă. Pe baza acestui indicator, se calculează frecvența cardiacă critică și fatală. Pentru a mări bataia inimii de la acești factori: după suprasarcină fizică.