Pierde faza de tăiere a grăsimilor. Ce este îmbinarea și tăierea ?


DIETE PENTRU FAZA DE TĂIERE - DIETA SANATOASA -

Acum, să înțelegem fiecare fază în mai multe detalii: Faza de încărcare Faza de tăiere Ce este Bulking?? Perioada de câștig a masei musculare slabe. Dieta este hipercalorică, aerobă este moderată și ar trebui să ținem cont de faptul că antrenamentul este cât mai simplu posibil și, desigur, nu este voluminos. Este esențial în această etapă să introduceți alimente care vă place să nu sufere prea mult din lipsa lor în faza de reducere a procentului de grăsime.

Ce este tăiere? Perioada de definire a mușchilor.

Ce pot mânca în faza de definiție?

Individul ar trebui să elimine maximul stratului adipos și, în cazurile de apă subcutanată de concurență, să fie posibil.

Dieta este hipocalorică, aerobii devin mai prezenți și antrenamentul poate crește un volum mic. Nu este nevoie să intri într-o dietă de tăiere atunci când aveți o mase musculară mică, doar pentru a elimina acea sau alte grăsimi localizate. Acest lucru vă va încetini metabolismul și va ajunge să consumați masa musculară slabă.

Acum, să înțelegem fiecare fază în mai multe detalii: Ambele faze sunt procese complicate și necesită o bună sinergie între dietă, formare, odihnă, utilizarea sau nu a suplimentelor alimentare, periodizării etc.

Pagina principala Faza de definiție: mențineți mușchii, pierdeți grăsime! Oamenii spun adesea că vor faza de definire slăbi. Cu toate acestea, toată lumea știe că greutatea corpului nostru este reprezentată de diferite țesuturi. Printre acestea există grăsime, apă și mușchi și multe altele. Prin urmare, atunci când vorbim despre pierderea în greutate, toată lumea, desigur, este interesată să scape de depozitele de grăsime urate și nu de la mușchi.

Nu există o regulă, iar individul trebuie să știe de unde să înceapă pentru el însuși și să aibă întotdeauna sinceritatea cu el. Această sinceritate poate fi realizată, de exemplu, prin folosirea oglinzii drept îndrumare principală. Procesul de câștig al mușchilor este convenabil pentru majoritatea persoanelor, deoarece în mod normal acestea nu sunt cu mult peste procentul lor de grăsime pierde faza de tăiere a grăsimilor pot crește astfel arderea excesului mic prin accelerația metabolică naturală raportul dintre masa musculară și grăsimea corporală.

Indivizii subțiri, evident, nu au ce să taie, așa că este chiar și câștigul masei musculare.

Calculați caloriile

Faza de încărcare De obicei, în material de umplutură noi folosim metode simple, dar am facut cateva exceptii pentru a ajuta la invatarea cu corpul si sa nu eroare in fazele finale ale formei.

Exercițiile de bază sunt, însă, cele mai binevenite, dintre care putem evidenția înălțimea și variațiile, rândurile și barele fixe, evoluțiile umărului, micșorarea, ridicarea solului și bineînțeles, tatăl liber ghemuit. Toate aceste exerciții permit o structură optimă a corpului și un câștig general.

pierdere în greutate charlotte nc

În protocoalele dietetice, am ales să oferim organismului mai multă libertate de a furniza substanțe nutritive esențiale pentru dezvoltarea sa și, bineînțeles, o gamă mai largă a acestora. Indicii glicemici în ciuda depășirii conceptului nu au nevoie de atât de multă atenție în acest stadiu, dar valoarea biologică și PDCAA-urile proteice nu se iau în considerare și, mult.

Cea mai bună dietă de pierdere a grăsimilor în culturism sănătos

Adăugarea de lipide este fundamentală pentru aspectele metabolice și, de asemenea, pentru că sunt surse dense de energie. Hidratarea și consumul de săruri minerale ar trebui să primească o atenție sporită, deoarece mulți evită mineralele cum ar fi sodiul, fiind că acesta este unul din principalii factori implicați în contracția musculară și, prin urmare, trebuie să fie cu câștiguri, de asemenea.

Dintre alegerile principale, ar trebui să conțină și cele care au densitate mare de energie. Acest lucru se datorează faptului că, în mod normal material de umplutură este obișnuit ca oamenii să se simtă aglomerați, pierde faza de tăiere a grăsimilor, de multe ori chiar, făcând imposibilă o masă nouă.

Pentru a face acest lucru, alimentele cu consum mare de energie vă vor determina să consumați o cantitate mare de calorii, cu un aport fizic scăzut de alimente solide.

Fii domn sau moderat

Hipercaloric poate intra, atâta timp cât acestea sunt de bună calitate. Pot apărea alimente neobișnuite, cum ar cum să ardeți grăsimea abstractă inferioară înghețate și hamburgerii, cu condiția ca cu o anumită moderare în dietă, uneori în săptămână sau în funcție de impactul pe care îl generează asupra corpului.

pierderea în greutate maximă într o săptămână

Suplimentării de obicei, nu scapa de proteine, un carbohidrat, cum este porumbul ceros, sau chiar Vitargo maltodextrina, unele peptide și aminoacizi acizi grași esențiali, cum ar fi omega Faza de tăiere Deja în faza de tăiere reducerea procentului de grăsimi, mai precisam ales protocoalele deja testate și aprobate de individualitatea noastră. Nu este momentul potrivit pentru a testa lucruri noi.

În ceea ce privește formarea, el nu este foarte mut. Ar trebui să continue să fie cât mai intens posibil. Îmi amintesc, de exemplu, Dexter Jackson de tăiere pentru Arnold Classic și, în acea zi a dorsale asistat de Charles Glass, antrenorul a spus că el a fost de ridicare greutatea ACEEAȘI după fi deja o lungă perioadă de timp în dieta, sau dovedind că o alimentație adecvată este esențială pentru a asigura această performanță.

vreau sa slabesc 20 kg in 4 luni

De obicei, schimbările în aceste sesiuni de formare sunt specificitatea punctelor slabe, necesitând un exercițiu de izolare pentru a evalua o anumită parte, regiune sau grup. Aceste exerciții sunt de obicei izolatoare fire pe Scott mașină, la valoarea de vârf a biceps, triceps unilaterală franceză în capul lateral al tricepsului transversale la unghiuri diferite în piept și etc.

Faza de definiție: ce este oricum?

Primul factor care trebuie respectat este cantitatea de deficit energetic. Sodiul rămâne esențial.

are roller ab arde burta gras

Adevărul se va spune: excesul tău se va face rău, foarte prost atât pentru sănătate cât și pentru estetică. Cu toate acestea, nu există motive pentru a interzice sau a restricționa sarea, cu excepția problemelor medicale.

Mai multe articole

Cu toate acestea, înainte de a folosi orice tip de termogen, trebuie să cunoaștem precis nevoile nutriționale ale indivizilor pentru a face acest lucru în cel mai specific mod posibil. Utilizarea omega-3 este foarte importantă: în afară de eicosanoidele antiinflamatoare, este termogen și ajută la neaderența la grăsimea corporală generală.

Cu toate acestea, acest omega-3 nu trebuie să provină de la ulei de semințe de in, de exemplu, care va produce un acid gras numit ALA. Încercați să furnizați întotdeauna uleiuri de pește, de exemplu.

b12 injecții pierdere în greutate cât de des

Vorbind de pește, poate fi, de asemenea, posibil în ceea ce privește profilul său lipidic. În acest fel, este foarte important să nu cunoaștem doar aspectele care le guvernează, ci mai ales să ne cunoaștem și să știm cum și care dintre ele pot sau ar trebui să facă parte din rutina noastră și, bineînțeles, în modul care ne convine.

Pentru aceasta, nu luați în considerare niciodată sprijinul profesioniștilor calificați corespunzător.

Instruire bună!