Pierdeți abdomenul inferior


Pierdeți în greutate grăsime într-o săptămână

Exercițiu și ton Nimic nu declanșează cel mai tare costum de baie al sezonului ca o burtă inferioară plată. Deși nu puteți viza doar absul mai scăzut pentru pierderea de grăsime, vă puteți slăbi secțiunea medie pierzând grăsimea corporală totală. A mânca corect, a face exerciții fizice frecvente și a face exerciții abdominale ca parte a unei rutine de antrenament a forței totale va ajuta la tonifiere și strângere pentru acel aspect subțire și sexy, care este întotdeauna în stil.

pierdeți abdomenul inferior

Mănâncă corect Pierdeți excesul de greutate care poate rotunji abdomenul inferior și secțiunea intermediară consumând mai puține calorii decât ardeți în fiecare zi. Acest lucru creează un deficit caloric în care corpul tău folosește depozitele de grăsime pentru energie.

pierdeți abdomenul inferior

Prima linie de foc este tăierea alimentelor procesate; cereale rafinate; gustări și alimente nedorite; alimente brânzeturi, grase și prăjite; și băuturi răcoritoare și alte băuturi zaharoase. Urmăriți dimensiunile porțiilor și evitați sosurile și melantan 2 pierdere de grăsime grele.

Durerea severă a abdomenului inferior la bărbați indică o boală gravă.

Mănâncă trei mese mici pe zi împreună cu două până la trei gustări sănătoase. Atâta timp cât arzi mai multe calorii decât consumi, această dietă pierdeți abdomenul inferior ajuta încet la arderea grăsimilor din tot corpul, inclusiv a grăsimii colectate în burtica inferioară.

Evitați balonarea Dacă sunteți deja la o greutate sănătoasă, dar gazele sau balonarea sunt probleme cu burta, ajustarea dietei vă poate ajuta. Bea multă apă în fiecare zi.

pierdeți abdomenul inferior

Consumul de apă suficientă îți împiedică corpul să o rețină. Când apa este puțină, corpul tău se ține strâns de ea, deoarece este îngrijorat de secetă, determinându-te să câștigi greutatea apei. Reduceți aportul de sare.

Prea multă sare determină, de asemenea, corpul să rețină apa.

pierdeți abdomenul inferior

Eliminarea alimentelor procesate vă va reduce în mod natural aportul de sare. De asemenea, ar trebui să reduceți sarea pe care o adăugați în alimente aromându-le cu ierburi și condimente cu conținut scăzut de sodiu.

Cum să vă aplatizați abdomenul inferior

Unele alimente sănătoase pot provoca balonare - balonare semnificativă pentru unii oameni. Vinovații cunoscuți ai balonului abdominal includ fasole, broccoli și alte legume crucifere, mere și unele boabe.

pierdeți abdomenul inferior

Este posibil să fiți sensibil la aceste alimente sau nu. Dacă ești, mănâncă-le cu măsură. Clătirea bine a fasolei și consumul de legume bine gătite vă pot ajuta să reduceți balonarea și să vă oferiți în continuare beneficii nutriționale. Exercițiu și ton Exercițiile fizice regulate contribuie, de asemenea, la reducerea balonării, deoarece îmbunătățește digestia.

Tarife umflate? Fii activ!

Cum să pierdeți abdomenul inferior și grăsimea abdominală ?

În plus, arderea caloriilor prin exerciții fizice regulate va ajuta la crearea unui deficit caloric mai mare pentru pierderea de grăsime. Alergatul, ciclismul, drumețiile, canotajul, aerobicul, yoga puternică și dansul sunt toate modalități bune de a te activa. Activitatea trebuie să fie moderată până la viguroasă, determinându-vă să transpirati și să respirați mai tare.

Scopul dvs. Antrenamentul de forță al corpului total vă va ajuta, de asemenea, să ardeți grăsimile prin construirea masei musculare slabe.

  • Pierderea de grăsimi vs pierderea în greutate efect metabolic
  • Una dintre cele mai problematice zone este burtica, în special partea inferioară a acesteia.
  • Cum să vă aplatizați abdomenul inferior - Sănătate -
  • Cum sa pierdeti grasimea din zona spatelui si inferior Cum să faci exerciții pentru stomac plat voluntarii.
  • Sfaturi pentru pierderea de grăsime în piept în urdu
  • Durerea severă a abdomenului inferior la bărbați indică o boală gravă. - Chist

Mușchiul necesită mai multe calorii pentru a se menține decât grăsimile, deci cu cât ai mai mult mușchi, cu atât vei arde mai multe calorii - chiar și în repaus.

Faceți exerciții de antrenament de forță pentru toate grupele musculare majore de două până la trei ori pe săptămână.

❶ Cum să pierzi grăsime în abdomenul inferior

Îți poți lucra abdomenul ca parte a rutinei de antrenament a pierdeți abdomenul inferior totale. Efectuați seturi de ședințe, croșete pentru biciclete, scânduri și V-up-uri. Efectuați fiecare exercițiu timp de 15 până la 25 de repetări, apoi repetați. Faceți exerciții ab două până la patru zile pe săptămână.