Pierderea în greutate face burpees


Burpy — câte calorii arde Puteți antrena greu și fructific fără echipamente sportive și simulatoare.

Pagina principala Căutați modalități de a slăbi? Încercați să faceți burpees! Oamenii acordă multă prioritate sănătății lor în aceste zile. De cele mai multe ori vedem oameni care optează pentru un stil de viață mai sănătos mergând la sală, urmând dieta corectă și chiar înscriindu-se în anumite programe de sănătate. Dar este, de asemenea, un fapt cunoscut că nu toată lumea are timp sau dimesiuni pentru a merge la sală în mod regulat.

Un exercițiu simplu burpee aparține categoriei de antrenamente extrem de eficiente și productive, efectuate într-un mediu de acasă confortabil. Ai nevoie de o dispoziție bună și de dorința de a-ți menține figura în formă perfectă, restul va urma.

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?

Ce este burpee O astfel de tehnică sportivă unică, care prevede doar un singur exercițiu, a fost inițial dezvoltată pentru persoanele care ar trebui să fie întotdeauna în formă excelentă la datorie. Burpee este un mijloc eficient de ardere a grăsimii subcutanate, capacitatea de a pierde rapid în greutate și de a pompa liniștit toate grupele musculare, crește rezistența, oferă o atitudine pozitivă pentru o lungă perioadă de timp.

pierderea în greutate face burpees

Ideal pentru fete și femei adulte obișnuite să se miște constant, iar alergarea matinală a devenit norma vieții de zi cu zi. Burpee — bine Aceste antrenamente de intervale dezvoltă întregul corp, contribuind la corectarea productivă a excesului de greutate. Pentru femei, aceasta este o metodă eficientă care activează metabolismul la nivel celular.

Femeile cu coapse și talie Pierdere în greutate Bowflex® How-To - Lunges for Beginners Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

Beneficiile burpeului sunt evidente pentru toată lumea, în afară de faptul că vă permite să controlați respirația, reglați încărcarea pe corp, întărește activitatea sistemului cardiovascular și elimină rapid grăsimea. Printre avantajele suplimentare ale acestui complex, se recomandă evidențierea următoarelor puncte: implicarea în activitatea tuturor grupurilor musculare; creșterea treptată a volumului pulmonar; furnizarea pierderea în greutate face burpees oxigen a celulelor, saturația sângelui; crește rezistența corporală; consolidarea fiabilă și accesibilă a imunității.

Burpee — tehnica de execuție De fapt, acesta este un exercițiu care este perfect pentru persoanele obișnuite să alerge, să se ghemuiască, sări, să facă push-up-uri.

Tehnica de efectuare a burpiilor oferă mai multe direcții simultan, în funcție de nivelul de dificultate, și se realizează nu numai în sala de sport, ci și în aerul curat.

Când citiți acest lucru, veți înceta să urâți burpeele 😉

În absența contraindicațiilor, se cunosc astfel de direcții sportive care complică semnificativ complexul burpy: alternarea cu alergarea într-un singur loc; sărituri în două moduri: prin bară și cu sărituri pe o platformă stabilă; trase în sus pe bara orizontală; cu lungi pe barurile inegale. Înainte de a face un burpee, se recomandă să luați în considerare o fotografie cu exerciții, pentru a alege o schemă individuală de antrenament pentru viteză și ritm optim.

Acesta este un corp frumos, cu costuri minime, care va deveni în curând un obiect de mândrie, de admirație universală.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu. În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție.

Tehnica burpee pentru fete implică abordări alternative alternante — crossfit. Purtați antrenament.

Lunges pierderea de grăsime

În crossfit, puteți utiliza push-up-uri, crescând rezistența corpului. Principalul obiectiv al antrenamentului este să atingeți podeaua cu cele mai bune trucuri pentru pierderea de grăsimi, făcând abordarea cât mai productivă.

pierderea în greutate face burpees

Pentru un minut pentru a oferi tot ce este mai bun, dar merită. Complexul crossfit clasic oferă următoarele exerciții pentru începători și sportivi profesioniști. Aceasta: 80 de metri de alergare posibil pe loc ; 10 repetari 80 de metri de alergare; 20 repetari din nou alergat, care este înlocuit cu squats în cantitate de 30 de repetări; 80 de metri de alergare; 40 repetari 80 de metri de alergare; 50 repetari.

pierderea în greutate face burpees

Burpee — o tehnică pentru începători Dacă este dificil să te ridici și să faci joguri de dimineață într-un ritm rapid zilnic sau dacă nu există timp pentru astfel de antrenamente din cauza creșterii locurilor de muncă, o tehnică productivă pentru efectuarea de burpies pentru începători va ajuta la rezolvarea problemei unei cifre imperfecte.

Acesta este un exercițiu cu o sarcină minimă pe corp, care oferă rezultate maxime. Pentru a profita la maximum, trebuie să luați poziția corectă de pornire, apoi să respectați secvența recomandată și ritmul ales.

pierderea în greutate face burpees

Așadar, începe antrenamentul: la un moment dat — să te ghemuiești cu spatele drept, apleacă-te pe podea cu mâinile tale. Pentru doi — eliberați-vă picioarele înapoi și luați o poziție a barei timp de câteva secunde, apăsându-vă fesele la alte niveluri de dificultate va trebui să vă strângeți.

Burpy – care este acest exercițiu. Tehnica de slabire si tehnica Burpees pentru incepatori

Trei — reveniți la poziția de pornire. Aceasta este o pierdere productivă de grăsime, dar începătorul va trebui să crească treptat standardele, deoarece mușchii se obișnuiesc cu încărcarea uniformă.

pierderea în greutate face burpees

Burpy — câte calorii arde Dacă sunteți curioși să știți câte calorii arde burpi și dacă luați orice suplimente, este mai bine să contactați un antrenor profesionist. Răspunsul depinde de caracteristicile figurii, de metabolism și de zelul antrenamentului. În general, atunci când executați complexul clasic, există șansa pierderea în greutate face burpees a elimina până la kcal.

Program de fitness pentru greutatea corporală pentru pierderea în greutate de Paige Hathaway

De aceea, exercițiul burpee este productiv — ceea ce este, este deja cunoscut. Este important să nu uităm că alergarea trebuie să fie rapidă și împingerile de pe podea — cât mai adânc cu o distribuție uniformă a sarcinii.

Aflați cum să stați rapid pe firul de acasă. Evaluează articolul.